sobota, 25 stycznia 2014

Franciszek Pieczka

Siemka !


Ostatnio moja skrzynka na listy świeci pustkami,więc opiszę Wam autograf,który zdobyłem
w kwietniu zeszłego roku.Jest on od znakomitego aktora którego mogiście zobaczyć w serialach "Czterej pancerni i pies" oraz w "Ranczu".Bardzo mi się podoba ,w jaki sposób odgrywa on swoją rolę.Pomimo tego,że ma za sobą już kilkadziesiąt wiosen,to nadal jest świtnym artystą.Podziwiam go.
Do Pana Franciszka wysłałem prośbę o autograf,kopertę zwrotną wraz ze znaczkiem oraz 2 zdjęcia.
W odpowiedzi otrzmałem  zdjęcia,które wysłałem wraz z dedykacją.


Oto zdjęcia wraz z autografami :








Wysłałem: 19.03.2013r.
Otrzymałem: 24.04.2013r.



Prośbę do pana Franciszka wysłałem na adres :

Franciszek Pieczka
Teatr Powszechny
ul.Jana Zamoyskiego 20
03-801 Warszawa


Myślę,że nadal można wysyłać prośby na ten adres.



Jak Wam minął tydzień ? Mi osobiście całkiem przyjemnie.Mnóstwo emocji z udziałem polskich szczypiornistów za co im serdecznie dziękuję.Dzisiaj zamierzam trochę pobiegać,ponieważ wczoraj zorientowałem się na treningu,że moja kondycja jest w fatalnym stanie.Temperatura może nie dopisuję,ale słońce zachęca do wyjścia na zewnątrz i uprawiania sportu :)

Życzę wszystkim miłego weekendu :)



7 komentarzy: