wtorek, 13 maja 2014

Lech Wałęsa,Tomasz Jachimek,Grzegorz Lato,Tomasz Majewski,Teresa Lipowska

Siemka !


Dzisiaj opiszę autografy,które zdobyłem po wymianie Markiem.
Pierwszy raz miałem przyjemność spotkać osobę,
która podchodzi do sprawy tak profesjonalnie.Od razu zauważyłem,
że jest to kolekcjoner z większym stażem,a nie jakaś początkująca osoba. Autograf Lecha Wałęsy jest na książce "Droga nadziei",która jest niezwykłym dokumentem byłego prezydenta.Jest to jeden z moich najcenniejszych autografów,w dodatku jest on na książce Lecha Wałęsy,którego bardzo cenię.Drugi z autografów jest od Grzegorza Lato,który był polskim prezesem PZPN.Autograf jest na ładnej karcie,która mi się podoba.
Autograf numer trzy jest od Tomasza Jachimka,
który jest artystą kabaretowym.Dostałem go w prezencie.
Podpis Tomasza Majewskiego również jest dla mnie cenny.Od dłuższego czasu zastanawiałem się,jak zdobyć autograf dwukrtonego mistrza olimpijskiego,a jak nadażyła się okazja,to dlugo się nie zastanawiałem.
Ostatni z autografów jest od Teresy Lipowskiej.
Jest on z dedykacją "Dla Tomka".Ten podpis również dostałem w prezencie. Przez wielu z Was  Pani Teresa znana jest z serialu "M jak miłość".
Jeszcze raz dziękuję Markowi za wymianę.


























2 komentarze: