poniedziałek, 2 czerwca 2014

Mahmed Khalidov + Wyniki

Siemka !

Dzisiaj post podzielony będzie na dwie części.Pierwsza cześć dotyczny autografu,natomiast w drugiej zostaną ogłoszone wyniki konkursu.
Autograf Mamheda Khalidova zdobyłem z wymiany.Jest on polskim zawodnikiem MMA,który jest dosyć popularny.Wielokrotnie był mistrzem KSW.









Zdziwiłem się trochę ilością maili,które otrzymałem na skrzynkę odbiorczą.Dzięki wielkie za zainteresowanie.
Mam nadzieję,że pytania nie przyspożyły Wam wielu kłopotów.
Odpowiedzi pod ostatnim postem nie będą oceniane,więc proszę podczas kolejnego konkursu dokładnie przeczytać regulamin,
aby każdy miał równe szanse.
Jeszcze nie wszyscy zwycięzcy zgłosili się po odbiór nagrody.

Podium prezentuje się następująco:

1.krystianj1996-Krystian już się zgłosił i autograf Zbigniewa Bońka będzie niebawem wysłany
2.bannan-osoba o podanym nicku się jeszcze nie zgłosiła,proszę o kontakt
3.klik.irobiszcochcesz-Paulina zgłosiła się już do mnie,autograf Szymona Kołeckiego zostanie jutro wysłany.


Na dwie pierwsze osoby czekam do środy.W innym przypadku nagrody otrzymają osoby,które są w dalszej kolejności.Był to mój pierwszy konkurs i zapewniam Was,że nie ostatni.Nagrody wysyłam w środę.

Dziękuję osobą,które szczerze odpowiedziały na drugą część konkursu.
Kilka osób chyba troszkę za bardzo słodziło ;)
Niebawem wygląd mojego bloga się zmieni.Popracuję rónież nad interpunkcją.









4 komentarze: